פתיחת חברה

לקביעת פגישה חינם ללא התחייבות

מלאו את הפרטים הבאים:

אם אתה מעוניין להקים חברה כלשהי,  העוסקת בכל תחום באשר הוא, כדאי שתדע שתהליך פתיחת חברה יכול להיות תהליך ארוך ומייגע הכולל התמודדות עם בירוקרטיה רבה. אולם, כיום תוכל לחסוך מעצמך התמודדות מתישה מול כל הבירוקרטיה הרלוונטית עבור פתיחת חברה ופשוט לפנות אל אנשי המקצוע העוסקים בתחום זה באופן מקצועי, בכדי שהם יבצעו את כל עבודת הניירת עבורך וכן את כל התהליכים מול הגורמים השונים לצורך קבלת האישורים הרלוונטיים. אם אתה מחפש את הטובים ביותר בתחום אשר ילוו אותך החל מהתהליך ההתחלתי של פתיחת חברה, הבחירה הטובה ביותר עבורך הם RMR.

מדוע כדאי להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע לצורך פתיחת חברה?

כאמור, תהליך פתיחת חברה הוא תהליך אשר דורש את רישום החברה  ברשת החברות.  עבור תהליך רישום זה דרושים טפסים רבים הקשורים לחברה, למהותה, למטרותיה, לרווחיה הכלכליים, לשעות פעילותה ועוד. רק לאחר הבאת כל האישורים הרלוונטיים עבור הרישום, הרישום יוכל להתבצע בהצלחה. כמו כן,, מעבר לרישום תהליך פתיחת חברה גובל בלא מעט דברים שיש לתת עליהם דגש משמעותי כגון: תקנון חברה, פתיחת חשבון לצורך הבאת מסמכי חשבון לתהליך רישום החברה ועוד. לאחר הרישום יש לוודא שהחברה אכן נרשמה כחברה, לאחר מכאן יש לפתוח את החברה במע"מ ומס הכנסה כדאי להתחיל לפעול כחברה.

בחרו בטובים ביותר לצורך ליווי בתהליך פתיחת חברה

חברת RMR, היא חברה העוסקת בליווי עסקי לעסקים קטנים ובינוניים. החברה מכילה בתוכה אנשי מקצוע המומחים בתחום העסקי וכן, רואי חשבון יעילים ומקצועיים. RMR. תסייע לך להתנהל בכל תהליך פתיחת החברה באופן הטוב ביותר. תוך מתן יעוץ, הכוונה והדרכה וביצוע הפעולות הרלוונטיות מול הגורמים השונים, תקצר לך החברה משמעותית תהליכים בירוקרטים הכרוכים בפתיחת חברה והחברה שלך תוכל לפעול תוך זמן קצר באופן קל, תקין ונוח.

צור קשר עם RMR ונשמח לסייע לך לעשות סדר בבלגן ולעבור את תהליך פתיחת החברה בקלות וביעילות.

 

לנוחיותכם RMR  ריכזה עבורכם את השלבים העיקריים בפתיחת חברה.

שלב ראשון – פתיחת חברה ברשם החברות

  1. טופס הגשת מסמכים לרישום חברה
    1. יש לציין שלוש חלופות לשם המוצע.
    2. יש למלא מספר טלפון זמין של מגיש הבקשה לצורך בירורים.
    3. יש לציין את מס' העותקים המבוקשים לעותקים מאומתים של תקנון

 

  1. הגשת טופס בקשה לרישום החברה ( טופס 1) יש לשים לב:
    1. הפרטים בטופס יהיו זהים לפרטים בתקנון החברה.
    2. הטופס יוגש ע"י בעל/י המניות בלבד, אפשר שרק אחד מבעלי המניות יחתום על הטופס.
    3. חתימת מגיש הבקשה על גבי הטופס תאומת בתצהיר בפני עורך דין.

 

  1. תקנון חברה שיכלול את הפרטים הבאים:
    1. שם החברה.
    2. מטרות החברה.
    3. פרטים בדבר הון רשום ומוקצה לבעלי המניות.
    4. פרטים בדבר הגבלת אחריות.
    5. פרטי בעלי המניות, שם מלא, מס' זיהוי ומען .
    6. בעלי המניות יחתמו על התקנון וחתימתם תאומת ע"י עו"ד.
    7. הגשת טופס הצהרת דירקטורים ראשונים (טופס 2) אשר תאומת בתצהיר בפני עורך דין
  2. תשלום בגין רישום חברה דרך אתר רשם החברות.

שלב השני – פתיחת תיק במע"מ

יש להגיע עם המסמכים הבאים:

  1. מילוי טופס 821
  2. שיק מבוטל או אישור על ניהול חשבון חתום
  3. חוזה שכירות או הסכם רכישה
  4. צילום תעודת זהות + ספח ( של כל בעלי המניות בחברה)
  5. תעודת התאגדות מרשם החברות
  6. פרוטוקול מורשה חתימה
  7. תקנון
  8. אישור על הסמכה מקצועית אם רלוונטי (כגון רו"ח, עו"ד, סוכן ביטוח וכדומה)
  9. טופס ייצוג למע"מ ומס הכנסה

בסוף התהליך תקבלו תעודת עוסק

 

שלב שלישי – פתיחת תיק במס הכנסה

  1. מילוי טופס 4436 – פתיחת תיק לתאגיד
  2. מילוי טופס 2542 – בקשה לפטור מניכוי מס במקור – רשות
  3. חוזה שכירות או הסכם רכישה
  4. צילום תעודת זהות + ספח ( של כל בעלי המניות בחברה)
  5. תעודת התאגדות מרשם החברות
  6. פרוטוקול מורשה חתימה
  7. תקנון
  8. אישור על הסמכה מקצועית אם רלוונטי (כגון רו"ח, עו"ד, סוכן ביטוח וכדומה)
  9. טופס ייצוג למע"מ ומס הכנסה

 

לאחר פתיחת התיק במס הכנסה – ייפתח לחברה גם תיק ניכויים

מאמר זה הינו אינפורמטיבי בלבד, ואין לראות בו כתחליף לייעוץ מקצועי.

לקבלת ייעוץ מקצועי צרו קשר!

 

פתיחת חברה
mail
השארת הודעה מהירה
X

לקביעת פגישה חינם ללא התחייבות

מלאו את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
Call
Mail
Mail