שלבי גיוס הון

לקביעת פגישה חינם ללא התחייבות

מלאו את הפרטים הבאים:

שלבי גיוס הון

 

יש לך רעיון או אפילו אב טיפוס? אתה מחפש מימון שיאפשר לך להתמקד במיזם במשרה מלאה, לפתח את המוצר ולשווק אותו?

להלן שלבי הגיוס של חברת סטארטאפ:

Pre seed – זהו שלב הרעיון, מדובר בגיוס ראשוני על מנת לבנות תכנית עסקית ובדיקת התכנות לרעיון. בשלב זה ההשקעה אינה בסכומים גבוהים ובדרך כלל מגיעה מכיסו של היזם, משפחה, חברים והלוואות בנקאיות.

Seed – מדובר בדרך כלל בסכום השקעה נמוך יחסית שניתן לחברה על מנת לייצר מוצר ראשוני. בדרך כלל בשלב זה ליזמים יהיה רעיון למוצר ופוטנציאל חדירה לשוק אך לא בהכרח מוצר מוגמר. בשלב זה ההשקעה מספיקה להעביר את המוצר משלב רעיוני לפיתוח מוצר. ההשקעה בדרך כלל מגיעה מאנג'לים.

Round A – לאחר שהחברה הגיעה לנקודה שיש לה מוצר פעיל ניתן לפנות לגיוס מקרנות הון על מנת להחדיר את המוצר לשוק. המימון בשלב זה יהיה בסכומים גדולים יותר מאשר בשלב ה-seed, בדרך כלל בין שלושה לשבעה מיליון דולר. חברות בדרך כלל עושות שימוש במימון זה כדי לבנות את המודל העסקי הטוב ביותר עבורן וכדי להחדיר את המוצר שלהן לשוק היעד.

Round B – בשלב זה יהיה כבר לחברה מוצר פעיל ומודל עסקי והיא צריכה מימון נוסף על מנת להחדיר את המוצר שלה לשוק רחב יותר. מדובר בגידול משמעותי בסכומים, בדרך כלל בין שבעה לחמישים מיליון דולר.

Round C – שלב זה מתמקד בצמיחה מהירה של החברה. מדובר בשלב זה בחדירה לשווקים בינלאומיים או מתן פוקוס על גיוון המוצר והמרתו לפלטפורמות נוספות.

 

מחפש לגייס הון? RMR עובדת בשיתוף פעולה עם אנג'לים וקרנות הון מכל שלבי הגיוס. צור קשר!

 

mail
השארת הודעה מהירה
X

לקביעת פגישה חינם ללא התחייבות

מלאו את הפרטים הבאים:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
Call
Mail
Mail